Intra pe http://www.shop.e-media.com.ro/ ,
urmareste instructiunile si testeaza platforma de e-commerce cu CMS E-Media SHOP oferita de e-studio.ro.
Fisa tehnica a platformei de e-commerce E-Media SHOP - un produs e-studio.ro

E-Media Shop - creare magazin online

Platforma E-media Shop este o platforma de e-commerce inovativa si perfect administrabila, din start dotata cu o serie de functii premium.

E-media Shop este atat de flexibila, incat o putem programa cu rapiditate sa faca orice este tehnic posibil.

Platforma e-commerce cu CMS E-Media Shop - fisa tehnica completa >>>

Fisa tehnica a platformei CMS E-Media CREATIVE - un produs e-studio.ro

E-Media Creative - un site asa cum vrei

Platforma web E-media Creative este in esenta un site administrabil cu structura deschisa, ale carui functii si facilitati de editare permit utilizarea sa creativa – practic, cu putina imaginatie si cu ajutorul aplicatiei de administrare puteti crea pagini noi, puteti organiza si ramifica structura de baza, puteti alcatui liste de fisiere, liste ilustrate, centre video si audio si multe altele.

Platforma web E-Media Creative - fisa tehnica completa >>>

E-media SHOP - Magazin Virtual

flash

Vezi prezentarea E-Media si pe site-ul E-Studio Design & Development 

 

Online se poate vinde orice. Un magazin virtual sau "un site de e-commerce" este inceputul oricarei afaceri cu vanzari online. Dupa zece ani de experienta in piata romaneasca am dezvoltat E-Media Shop, o platforma de e-commerce adaptabila si conceputa de romani pentru comertul online din Romania.

Prezentarea sistemului de management al aplicatiei:

  • este extrem de simplu de folosit fara sa aveti nevoie de cunostinte avansate;

  • are interfata intuitiva: veti sti foarte repede cum se lucreaza cu platforma;

  • puteti actualiza continutul site-ului permanent si in timp real;

  • evitati cheltuielile suplimentare pe care ar trebui sa le suportati daca modificarile ar fi facute de fiecare data de catre o companie specializata.

 

Procedurile de implementare:

  • cuprind o sesiune de documentare in care primim specificatiile, preluam brieful de creatie, echipa noastra se familiarizeaza cu domeniul de activitate si specificul afacerii dumneavoastra, dar si al publicurilor tinta;

  • concepem grafica personalizata, in functie de informatiile oferite si in permanenta colaborare cu dumneavoastra;

  • instalam platforma E-Media Shop; cu ajutorul careia se poate interveni asupra site-ului si continutului acestuia (text, imagini, media), fara sa fie nevoie de cunostinte de programare;

  • programam modulele suplimentare acolo unde sunt cerute de client;

  • instalam site-ul online, la adresa definitiva;

  • urmeaza inserarea continutului; chiar dumneavoastra puteti sa puneti in site textele, imaginile si media dorite.

 

Caracteristici E-Media SHOP

E-Media Shop este aplicatia de magazin virtual (prin componenta Shop) care contine urmatoarele elemente:

  • categorii si subcategorii – pentru care se pot edita:

    • permalinkul** si metatagurile***** pentru fiecare categorie si subcategorie in parte;

    • descrierea, prin intermediu careia se prezinta in detaliu gama de produse si care apare in momentul alegerii categoriei sau subcategoriei respective;

    • rezumatul care prezinta pe scurt categoria / subcategoria poate fi generat automat, prin preluarea primelor 200 de caractere din textul descrierii, sau manual, prin redactarea textului. Rezumatul apare in pagina de prezentare a listelor de (sub)categorii;

    • editarea textului (pentru descriere) se face cu TINYMCE, un editor html de tip WYSIWYG - what you see is what you get (ceea ce vezi e ceea ce va aparea pe site) similar Microsoft Word;

    • se poate adauga o galerie foto, stabili daca (sub)categoria este vizibila in site sau nu si ordinea acesteia in lista de (sub)categorii;

  • produse – care au urmatoarele caracteristici:

    • permalink**-ul editabil pentru fiecare produs;

    • cod unic – specific fiecarui produs si care poate fi folosit pentru transferul de date intre site si aplicatiile de gestiune;

    • furnizor,

    • pret, moneda, cota TVA,

    • greutate, in functie de care se calculeaza pretul transportului;

    • descriere, prin intermediul careia se prezinta in amanunt produsul si care apare in pagina de prezentare a produsului;

    • rezumat, care prezinta pe scurt produsul si care poate fi generat automat, prin preluarea primelor 200 de caractere din textul descrierii, sau manual, prin redactarea textului. Rezumatul apare in pagina cu lista de produse;

    • editarea textului (pentru descriere) se face cu TINYMCE, un editor html de tip WYSIWYG - what you see is what you get (ceea ce vezi e ceea ce va aparea pe site) similar Microsoft Word;

  • stocul, pentru a specifica:

    • disponibilitatea produsului sub forma de "status stoc" (in stoc, stoc limitat, la comanda, info stoc etc.)

    • in functie de status-ul de stoc, se determina daca produsul poate fi comandat sau nu, pentru fiecare status in parte (vedeti si administrarea statusurilor de stoc)

  • galeria foto, care permite:

    • redimensionarea automata a imaginilor (dimensiune maxima, inaltime, latime, cu X si Y reglabile);

    • permalink** (editabil pentru fiecare imagine importata);

    • camp pentru setarea atributului “ALT” al imaginii (titlu ascuns);

    • regenerarea imaginilor dupa imaginea originala;

  • elemente de SEO: in zona publica, link-ul paginii contine calea intreaga, incluzand categoria/subcategoria/produsul, pentru a creste numarul de cuvinte cheie folosite;

  • tag-uri/etichete, cu urmatoarele facilitati:
    • afisarea in toate paginile site-ului a unei liste(tag cloud) ce cuprinde toate etichetele prezente in site si permite prin accesarea unei etichete afisarea tuturor produselor atribuite respectivei etichete. In cadrul tag cloud-ului vor iesi in evidenta etichetele cu cele mai multe produse atribuite;

    • filtrarea dupa etichete, in cadrul listei produselor dintr-o categorie, permite accesarea tuturor produselor atribuite etichetei selectate;

    • motorul de cautare intern al site-ului genereaza rezultate inclusiv prin cautarea dupa etichete.

  • posibilitatea de a vota produsele prin alocarea unui numar de stele de la 1 la 5, unde 5 reprezinta votul maxim.
  • comentarii la produse: utilizatorii vor putea adauga comentarii la produse, cu posibilitatea ca acestea sa apara pe site fie direct, fie dupa ce administratorul site-ului le va aproba; facilitatea include o interfata de vizualizare a tuturor comentariilor si de editare a acestora, atat din punctul de vedere al continutului cat si al statusului (nou/aprobat/respins)
  • brand-uri, cu urmatoarele facilitati:
    • existenta unei pagini cu toate brand-urile prezente in site; prin accesarea unui brand din aceasta pagina sunt afisate toate produsele ce apartin brandului selectat;

    • filtrarea dupa brand-uri, in cadrul listei produselor dintr-o categorie, permite accesarea tuturor produselor atribuite brand-ului selectat.

  • functia de editare multipla permite:

    • editarea mai multor produse, cu filtrare in functie de:
      • categorie;

      • furnizor;

      • denumirea produsului;

      • codul produsului;

    • editarea caracteristicilor produselor precum: categoria, denumirea, codul, pretul, moneda si cota TVA, vizibilitatea in site si ordinea in care apar in site;

  • exportarea tuturor informatiilor in format CSV.

 

  • cosul de cumparaturi cu toate facilitatile necesare:

    • adaugarea in cos, stergerea, recalcularea;

    • pastrarea produselor in cos pana la parasirea site-ului;

    • pastrarea produselor in cos si in cazul navigarii nelogate etc;

    • checkout funnel:

      • validarea: confirmarea comenzii;

      • inscrierea sau validarea datelor (in cazul utilizatorilor logati se realizeaza validarea datelor, iar in cazul utilizatorilor nelogati se realizeaza inscrierea datelor);

      • transportul: pentru confirmarea modalitatii de transport si calcularea costurilor aferente;

      • proforma: confirmare finala a comenzii si generarea facturii proforma;

    • adaugarea produselor in cos se realizeaza prin script-uri AJAX, pentru a se evita reincarcarea paginii cu diferite variabile transmise in URL, eliminandu-se astfel pagini cu continut identic dar URL distinct.

  • administrarea comenzilor – sectiune in zona de administrare a site-ului unde se pot administra comenzile prin:

    • filtrarea dupa status (noua, respinsa, in procesare, livrata, returnata), utilizator, email utilizator, nume client, nume firma;

    • editarea status-ului (noua, in asteptare, livrata etc);

    • editarea continutului comenzii (prin adaugarea si eliminarea produselor, pentru situatii in care clientul isi modifica optiunea de cumparare);

    • editarea optiunilor de plata si livrare (pentru situatii in care clientul isi modifica optiunile);

    • verificarea istoricului de comenzi al clientului/cumparatorului;

    • modificarea continutului comenzii.

 

  • modulul de membership*, compus din zone prezente in sectiuni distincte in site, cuprinde:

    • formular de autentificare (login) – permite accesul membrilor in zona restrictionata a site-ului prin introducerea numelui utilizatorului si parolei;

    • formular de inscriere (join) – permite inregistratea membrilor si crearea unui cont personal pe site;

    • formular “contul meu” – permite administrarea datelor din contul personal (date personale, parola), de catre utilizatorul autentificat;

    • zona "comenzile mele" care permite utilizatorilor autentificati sa isi administreze propriile comenzi;

    • sectiune de administrare a utilizatorilor in zona de administrare a site-ului.

 

  • curs valutar actualizat de pe site-ul BNR (automat sau manual)

 

  • administrarea furnizorilor – care permite adaugarea, editarea, stergerea furnizorilor;

 

  • administrarea statusului de stoc care permite:

    • adaugarea, editarea si stergerea statusurilor de stoc;

    • stergerea unui status de stoc este permisa doar daca nu exista produse cu acel status;

    • pentru fiecare status de stoc se poate preciza daca produsul cu acel status din site poate fi comandat sau nu;

  • filemanagerul permite adaugarea si stergerea de pe server a fisierelor (txt, doc, pdf etc), imaginilor (jpg, gif etc) sau video/media;

 

  • feed RSS cu ultimele pagini adaugate;

 

  • feed RSS cu ultimele produse adaugate;

 

  • feed-uri pentru 7 comparatoare de preturi: shopmania.ro, price.ro, compari.ro, smartbuy.ro, pricer.ro, goshopping.ro, youmago.ro.

 

Daca site-ul de care dumneavoastra aveti nevoie are nevoie componente speciale, ele se pot instala dupa specificatiile primite; acestea pot include diverse elemente, printre care:

  • postarea si afisarea comentariilor in pagina de detaliu a produselor;

  • sistem de vot al produsului cu afisarea rezultatelor;

  • facilitatea de recomandare a produselor prin email sau Yahoo Messenger;

  • afisarea produselor similare;

  • afisarea produselor complementare;

  • afisarea produselor recomandate;

  • afisarea produselor noi;

  • filtrarea produselor;

  • compararea produselor (acolo unde este cazul);

  • identificarea si afisarea automata a celor mai vandute produse.

     

Deoarece sistemul E-Media Shop are la baza platforma de website E-Media, veti beneficia si de caracteristicile acesteia, care permit:

  • adaugarea, stergerea si editarea paginilor in meniurile site-ului (in functie de design - central, lateral sau ambele variante) pe trei niveluri de subordonare;

  • adaugarea, stergerea si editarea, in fiecare pagina, de componente multiple si de tipuri diferite (de exemplu se poate alterna text – galerie foto – text – galerie foto – formular):

  • text, imagini, video, audio;

  • galeria foto, care permite:

    • redimensionarea automata (dimensiune maxima, inaltime, latime, cu X si Y reglabile);

    • permalink** (editabil pentru fiecare imagine importata);

    • camp pentru setarea atributului “ALT” al imaginii (titlu ascuns);

    • regenerarea imaginilor dupa imaginea originala;

  • script php – permite adaugarea elementelor de programare inclusiv de catre administratorii de site-uri cu un nivel minim al cunostintelor in domeniu;

  • lista de pagini subordonate, de pagini de acelasi nivel si lista de pagini supraordonate;

  • editarea textului se face cu TINYMCE, un editor html de tip WYSIWYG - what you see is what you get (ceea ce vezi e ceea ce va aparea pe site) similar Microsoft Word;

  • adaugarea, stergerea si editarea casetelor (blocuri de continut prin care se pot anunta ofertele speciale, se pot face anunturi si publica stiri); casetele pot fi prezente si afisate in toate paginile sau numai in anumite pagini.

Elemente inovative

Sunt rodul experientei de peste 10 ani a echipei E-Studio Design & Development, timp in care am invatat detaliile care deosebesc un site obisnuit de unul care sa fie cu adevarat util pentru client. Creatii proprii, toate aceste elemente vin in ajutorul dumneavoastra ca sa va folositi site-ul mai usor, mai rapid si cu un grad de control mai ridicat.

 

Crawler:

 Crawler-ul colecteaza informatii care sunt ulterior folosite in generarea hartii site-ului (sitemap), rapoartelor sau cautarilor:

  • autoapeleaza site-ul, trecand si citind in pasi toate paginile acestuia, alcatuind o lista de linkuri noi din pagini;

  • pasii de autoapelare pot varia de la un minut la o ora;

  • realizeaza o baza de date cu continutul complet al site-ului, asa cum apare pentru navigator.

 

Sitemap (harta site-ului)

  •  colecteaza adresele din site care au continut unic, intr-un format acceptat de Google;
  • prezinta o lista cu toate paginile care pot fi vazute de vizitatori sau de crawler;

  • imbunatateste compatibilitatea site-ului cu motoarele de cautare, pentru ca asigura identificarea tuturor paginilor, inclusiv a celor catre care nu exista link-uri html;

  • contine informatii referitoare la adresa paginilor si cat de des se modifica;

  • este generat automat la finalizarea fiecarui ciclu de activitate a crawler-ului sau poate fi generat manual.

 

Algoritm de cautare

 Creatie originala a echipei noastre, algoritmul de cautare pentru platforma E-Media Shop ofera doua variante de lucru, care pot fi utilizate alternativ:

  • cautare in tot site-ul, pe baza informatiilor colectate de crawler,

  • cautare doar in produse.

In acelasi timp algoritmul de cautare:

  • asigura o viteza maxima, rezultatele fiind generate printr-o operatiune unica rulata exclusiv de aplicatia de baze de date, inclusiv pentru calcularea indicelui de relevanta;

  • permite reglarea parametrilor folositi in calcularea relevantei, pentru o cat mai buna adaptare la specificul site-ului final.

 

Rapoarte

  • ofera informatii complete despre situatia site-ului, precum:

  • linkuri rupte (externe si interne);

  • imagini (lipsa sau utilizate corect);

  • linkuri externe;

  • in zona de raportare, pentru actualizarea datelor, se poate (re)indexa site-ul manual mult mai rapid decat in cazul crawler-ului automat.

Elemente de SEO

In 10 ani am invatat cum sa facem fata provocarilor lumii virtuale. Odata cu dezvoltarea mediului online s-au rafinat si criteriile in functie de care site-urile sunt afisate preferential sau nu in motoarele de cautare, ceea ce a impus permanent nevoia de a gasi raspunsuri satisfacatoare pentru noile cerinte.

 

Trecand de faza simplelor cuvinte cheie si a legaturilor din pagini, am reusit sa identificam solutii care s-au axat pe posibilitatea de a controla fiecare amanunt de care depinde optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO).

 

Pregatirea structurala a aplicatiei pentru optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO) include:

  • permalinkul** din adresa paginii este construit sa contina cuvintele cheie;

  • in interiorul paginii titlurile si subtitlurile apar exculsiv folosind taguri*** H1, H2, H3 etc.;

  • elementele interactive sunt programate folosind tehnologii care evita pagini cu continut identic dar URL**** distinct;

  • fotografiile si galeriile din pagini apar toate utilizand cuvintele cheie in denumirea fisierelor-imagine;

  • fotografiile pot fi numite prin cuvinte cheie si, odata cu editarea atributului “ALT” al imaginii, se adauga inca 2 zone pentru cuvintele cheie;

  • editor individual de metataguri***** pentru toate paginilie;

  • variabilele (de exemplu pentru paginare) sunt transmise sub forma de componente ale permalinkului;

  • adaugarea produselor in cos se realizeaza prin script-uri AJAX, pentru a se evita reincarcarea paginii cu diferite variabile transmise in url, eliminandu-se astfel pagini cu continut identic dar URL distinct.

 

Site sau magazin online constructie - leasing